Klubbløp 9.januar

Postet av Øystein Grødum den 9. Jan 2021

Idag arrangerte vi årets første klubbløp i strålende vintervær på Myra.

Det var 9 minusgrader og vindstille, etter hvert fikk vi også besøk av sola på deler av banen.

Med stengte garderober og stifting utendørs var det flere som fikk kjenne på kalde føtter etter hvert. Men dette hindret ikke ekte idrettsglede og flere gode prestasjoner.

Mange deltakere store som små er veldig gledelig - godt å kunne utøve idretten vår i disse dager hvor mange er forhindret fra å kunne utføre sine idretter.

Vi hadde deltakelse på absolutt topp nasjonalt nivå gjennom Sindre Baas fra Dølemo IL og vår egen Pål Påsan Kristensen.

De tok hver sin distanseseier, Pål var raskest på en 500m som var preget at litt feilskjær som forhindret 37-tallet.

Sindre ble nr. 2 på 500m før de byttet rekkefølge på 1500m. På sistnevnte distanse gikk Sindre meget bra og ble klokket inn på 1.56,09.

Vi hadde også argentinsk skøyteløper (noe som ikke er dagligdags) til start - vår eminente webmaster Lucas Icasatti gjennomførte 500m og debuterte på 1500m

Flere rekrutter til start lover godt fremover!

Resultater: